söndag 29 september 2013

Årets sista tävling ute!

Har tillbringat dagen i Tranås med helt underbart väder. Det var dags för säsongens sista utomhustävling. Själv var jag med i slägga, kula och diskus. - Va, springer inte hon kanske du tänker? Jo, det brukar jag ju göra men just nu har jag en ömmande hälsena och en krånglande rygg ( kanske inte så smart att hålla på med kastgrenar då?!) men jag har ju svårt att hålla mig stilla... ;-)
Men nu får det nog bli just den medicinen ett tag så jag får ordning på "kroppastöllet"! Kanske lite stickning för att underhålla mig med något!
Döttrarna var också med och tävlade. Äldsta dottern tog hem guldet i diskus bara några futtiga centimeter från hennes personbästa. Yngsta dotter tog guld på 200m och satte personligt rekord!


Vi är alla förtjänta av lite välbehövlig vila för att samla nya krafter och tagga igång för inomhussäsongen.
Trevlig stickkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar