torsdag 9 augusti 2012

Back again!

Idag var det åter dags att packa jobbväskan och bege sig tillbaks till arbetsplatsen! Efter ett skönt sommarlov anländer man alltid lika ovetandes om vad som ska hända framöver....nytt schema, nya kollegor, nya grupper, mm. Man får inte lida av kontrollbehov, då ska man inte jobba på min arbetsplats ;-) ! Men jag intalar mig själv att det är detta som gör mitt arbete såååå förtjusande! 
Väl hemma igen tog jag en kopp kaffe på verandan i solskenet, ja jag skriver det igen, i solskenet! X i taket! Det var inte igår man kunde njuta i solen på trappan för senaste tiden har det bara regnat. Blä!

Passade också på att fotografera västen jag virkade till dottern. Hon blev nöjd med den, men funderar på att kanske knyta fransar i nederkanten, det får vi se om det blir... 


Mönstret hittade jag hos firman Stoff och Stil som mest säljer tyger men också har en del stickat och virkat.

1 kommentar: