söndag 4 mars 2012

Vilket fluff!


Här kommer bildbevisen på min otroligt fluffiga, lätta, färgsköna mohairhalsduk som jag färdade igår. Det var inte den riktigt önskade solen vid fototillfället men ändå fann jag att halsduken fångar många av färgerna ute just nu. Hängbjörkens brunrödvioletta grenar, gräsmattans mossa och sorkhögarnas jordfärg.
När jag kom in igen så hittade jag ett annat fluff! Se sån stil han har!
Utslagen i soffan. Han kommer vara lika rufsig ett par veckor till sedan är det dags för den årliga vårrakningen. Ja, han blir faktiskt rakad varje vår eftersom han alltid får en massa tovor i pälsen vid denna årstid. Det är nämligen omöjligt att borsta detta yrväder, han är otroligt kittlig, framför allt på magen. Tufsen är hans namn.

1 kommentar:

  1. Halsduken är underbaraste fluffigaste finaste, vilka kalasfärger.Har du varit i garnaffären i Bor, om inte åk dit!!!

    SvaraRadera