lördag 1 september 2012

Ge mig ett handtag...


Besöken blir inte så täta här på bloggen när man börjat jobba. Det är så mycket annat man ska hinna med. Men idag har jag äntligen fått lägga lite tid i köket igen. Det är ytterligare handtagsmontering som står på schemat. Sedan blir det dags att börja plocka in saker i skåpen. Härligt! Handtagen vi valt heter Metrik och kommer från IKEA. Det tog tid innan jag kunde bestämma mig, men jag tycker de passar bra till luckornas rektangulära former.

Var och inhandlade lite garn igår till en elev som vill virka sig ett par shorts. Naturligtvis kunde jag inte gå tomhänt därifrån. Det blev Fabelgarn till en kudde. Mönstret hittade jag HÄR. När man ser nystanen ihop så tycker jag att det är en lite märklig färgkombination. Men på bilden är det bara så läckert ihop. Kunde inte motstå, älskar färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar