lördag 5 januari 2013

Först så går det upp...

Zig-Zag!
och sen så går det ner! Det är mönstret på det jag har i mina händer just för tillfället. Det är återigen en kombination av Fabelgarner, denna gången tre olika. Jag bara ÄR galen i färger, kan inte hjälpa det! Vad det ska bli vill jag inte avslöja riktigt ännu.
Något annat som har blivit klart och som får pryda soffhörnan är en kudde som jag bloggat om innan här. Nu är den riktigt klar, jag menar att jag har sytt ihop den också ( att det alltid ska dröja innan man tar itu med det?)! Kudden är också en kombination av två Fabelgarner.
Idag har jag återigen varit i Växjö och tränat, det är helt sagolikt att kunna springa igen!
God stickkväll!

1 kommentar:

  1. Oerhört snyggt med fabelgarn. Det måste jag prova! köpte Kaunisgarn, men det är inte lika mönstrat som fabel. Trevlig stickkväll på dig också!

    SvaraRadera