söndag 3 juni 2012

Jag känner mig blåst....

Segersäker!
Vilken helg! Totalt vindpinad har jag varit i två dagar. Jag hatar BLÅST! Befunnit mig i Jönköping på friidrottstävlingar, DM för Småland. Totalt genomblåst och frusen (sol men kallt)! Det hjälpte liksom inte hur mycket kläder jag än hade på mig det blåste genom märg och ben. Jag led med tjejerna när de sprang i sina små tävlingsdräkter. Sedan på kvällen blossade kinderna röda när man väl fått upp värmen igen.

Glada stafetttjejer!
 Hur gick det då? Döttrarna presterade bra, hade totalt 8 medaljer med sig hem! Själv fick jag åter bara stå vid sidan om och heja, betyder hes röst i ett par dagar framöver ;-). Det kostar att peppa!
Lite stickning blev det i bilen dit och hem. Hann precis färdigt bakstycket på min Arielle. Dags att lägga upp nya maskor för framstyckets nederkant som man stickar på tvären.
Dags att koppla av och ladda för en ny jobbvecka, det är hektiskt såhär i slutet på terminen. Det får bli lite kvällsstickning! God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar