måndag 30 april 2012

Kvällssolsstickning...


blev det i den varma härliga solen. Men vyn blir aldrig som den varit (trädfällningen jag skrev om igår). Nu silar solen strålar igenom en gran istället och det är inte alls lika "romantiskt".
Dagen började med ett besök hos sjukgymnasten, det är den där ändan jag dras med som inte vill bli bra. Nu börjar både han och jag känna oss uppgivna! Han pratade om att det kanske blir dags att prova träningsuppehåll en månad! HJÄLP!!!! Det kommer jag aldrig att klara om det blir så...
Sedan bar det av till stan för att dra in pengar till vår friidrottsklubb genom att ställa upp och stå och ta betalt vid bollkastningen vid karusellerna de satt upp inne i stan. Vad gör man inte, hade hellre varit i trädgården och kört hårt. Där finns en hel del att fixa, ligger lite efter kan man säga. Får dra igång tidigt i morgon och dra igång som en "jordfräs" så ska det nog fixa sig... Håll tummarna så vi får en fin dag till. Jag önskar er alla en trevlig Valborg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar