onsdag 1 februari 2012

Nu är det rökta...

fläsket stekt! Eller det känns som jag har sålt smöret och tappat pengarna! Eller rent av bara f-n, f-n, F-N!!!! Det är en liten bristning jag har i min kära lilla ömma ändalykt.Fick domen idag hos sjukgymnasten. Han kände en liten grop på det ömma stället, och där är det väl någon liten förbaskad muskelfiber som stuckit någon annan väg, vad vet jag? Att det gör ONT vet jag i alla fall.
Jag som hade så stora planer inför veteranSM! Nu har jag löpförbud, STÖN!
Det får istället bli mycket armstyrka, för kula kan jag nog stöta! Man får aldrig ge sig!

2 kommentarer:

  1. J..kla otur men det är bäst att lyda sjukgymnasten och låta rumpan vila hoppas att det läker fort och du kan börja med löpningen igen snart. Krya på dej Kram

    SvaraRadera
  2. Bamsekram vännen, jag hejar på dig. Du kan sticka mera :-D

    SvaraRadera